Dorpjes, eten, dorpjes, dorpjes en op weg naar de Lorraine streek.

16 september 2018 - Saint-Étienne-lès-Remiremont, Frankrijk

Het is even stil geweest met ons verslag. Dat betekent dus dat we iedere minuut ook optimaal van alles kunnen genieten en even het verslag laten wachten. Maar goed, hier zijn we weer😉 na de avontuurlijke kanotocht, met daarna 2 dagen overal spierpijn, is het rust, rust en rust. 1 dag echt helemaal niets en bij zwembad bivakkeren en bbq'tje doen. Daarna dagen van ritjes maken, bjnzondere dorpjes bezoeken en wijn inkopen. Dat laatste mag je echt niet vergeten, in welke streek je dan ook bent. Vrijdagavond spulletjes bij elkaar zoeken en daar waar het kan vast de auto inladen. Zaterdag rond 8.45 en route. Geen file dit keer maar het iets omrijden om peage te mijden kost ook veel tijd. Vandaar dat we pas om 17.45 op onze tussenstop in de Lorraine waren. Gezellig aan lange tafel met andere gasten en eigenaars gegeten en dan is het na zo een lange dag en veel kilometers heerlijk slapen. Zo naar het ontbijt en dan op naar Luxemburg naar Lida en Marcel die daar op een camping staan. We blijven daar 2 nachtjes en wordt een super leuke afsluiting van deze vakantie. Foto's komen er aan, maar eerst ontbijtje.