Rust gevonden.

2 september 2018 - Saint-Denis-de-Cabanne, Frankrijk

Na een toch wel hectische dag gisteren met lange file's en vermoeidheid, waardoor alles wat minder leuk leek, is het vandaag feest! We werden rond 8.00 uur wakker en ontbeten aan het zwembad. Daarna naar de lokale markt met wel 6 kramen, koffie op het terras van St Melany gedronken en even "snel" boodschappen voor de komende 3 dagen gehaald. Heen en terug ruim 60 minuten en daar tel ik het boodschappen zelf niet bij op. Toen het zwembad in gedoken, drankje en boekje erbij en Genieten met hoofdletter G. Op naar een mooie avond. Temperatuur is denken wij zo rond de 30 graden. Foto's komen snel als we weer wifi hebben. Paar uurtjes later: 20.30 uur. Marie ontmoet, de dame die zorgt dat alles compleet is. Uitleg van zwembad schoonmaken gehad, vorige huurders hadden dat blijkbaar niet gedaan. Dus René is omgeschoold tot hoofd zwembad😅 iedere ochtend en avond Kuizen. Wifi werkt weer dus let op de nieuwe foto's. Net heerlijk in prieël onder de druiven gegeten en straks koffie. Nu eerst zwembad filteren voor het te donker is. Gedaan! En nu koffie

1. Ada en Ton:
    2 september 2018
    Ziet er prachtig uit. Hier kunnen jullie wel tot rust komen. Fijn dat het goed weer is. geniet er maar van. Wij zijn weer thuis na een prachtige week in Boedapest.