Rustdag

5 september 2018 - Saint-Mélany, Frankrijk

Ietsie uitgeslapen tot 8.30 uur. Ontbijtje en meteen door de terrastrap op naar het zwembad. Parasol uit ligbedjes in gereedheid brengen en verder niets. Natuurlijk kopje koffie aan rand zwembad en daarna plons. Rond 11.30 komt het opperhoofd van het bad langs om weer alles te meten qua ph. Het wordt wel beter de donkere kleur groen is nu licht, maar we zijn er nog niet. Morgen komt een techneut van zwembaden erbij. Maar we mogen gewoon zwemmen hoor. Daarna broodje aan rand bad, lezen, zwemmen en tukkie doen en weer het bekende Franse balspel. Wel wat druk zoemende wespen want de tuin heeft best nog veel bloemen. Na het eten nog badminton en revance op petanque. Kortom rustdag in de Ardech. Morgen weer op pad. Of grotten bezoeken of wijnboeren. Dat zien we morgen dan wel weer.

Au revoir

1. Ada en Ton:
    6 september 2018
    Mooi verhaal. Toch heerlijk een rustdag. Een vakantie is ook om uit te rusten en niets te moeten. Zo laadt je de "batterij" weer op. Geniet er maar van. Hier heeft het de hele dag geregend gisteren. Wel goed voor de tuin. Het is niet koud en zo een graad of 21 /24. Mooie foto's hebben jullie op het blog. Doen jullie wel voorzichtig met bergje beklimmen en grotje kruipen!