Het was nog maar 450 km......

1 september 2018

8.15 uur we worden wakker van de wekker. De zon schijnt, het ontbijt is super en we hebben er zin in. Het zijn nog maar 450 km. Jaja..........afstand klopt wel maar de vele files niet. We worden steeds minder vrolijk en ook de Nederlandse cd helpt niet meer. We laten de Peage voor wat het is en duiken ruim daarvoor een afslag af om de Rhone over te steken. Het is dan al na 16.00 uur. Dan maar een minder "snelle" weg haha. Na veel veel slingerende bergwegen komen we in Aubenas om daar boodschappen te doen, ons aangeraden door Belgische verhuurder. Je kent ze wel dat soort supers....je mag bij de ingang wel een routekaart vragen om die paden te pakken wat je nodig hebt want anders raak je elkaar echt kwijt.  Het hoognodige ingeslagen want de auto is al zo vol en dan op na de laatste kilometers. Het zijn er nog maar 35. Maar ja in de bergen met wegen soms niet breder dan 1 auto is het wel oppassen en doe je er nog best wel lang over. Uiteindelijk komen we aan in St Melany rond 18.30 uur aan. En dan zoek je het huisje......hahaha u moet nog 4km verder. Hoe dan???? Gewoon "de weg" volgen. Weg is hier de aanduiding voor een soort luxe bos/bergweg. Een tegenligger??? Ja dan zal er toch eentje achteruit moeten. Eindelijk rond 19.00 uur vinden we het huisje. Is dit het wel???? Het lag toch aan de andere kant van de weg met uitzicht op een dal? Het is net even anders en door de vermoeidheid komt het ook anders over. Het zwembad laten we even voor wat het is, we hebben trek en dorst. Wifi lukt nog even niet dus de verbinding werkt niet. Dus geen idee wanneer dit online komt.  We gaan straks slapen en morgen alles ontdekken en verkennen rond huis en gehucht. Tot gauw!